叶小倩Luna

会性感,会感性,会撒泼,会撒娇。
会因为别人的故事,流自己的泪。
sina:yukiiyeye

Without You - Mariah Carey

[No, I can't forget this evening
我无法忘记今晚 
Oh, your face as you were leaving
当你离去时的脸庞 
But I guess that's just the way the story goes
但我想那就是故事的结局 
You always smile
你一直保持著笑容 
But in your eyes your sorrow show
但眼里却流露著哀伤 
Yes, it shows
没错,那是哀伤 

No, I can't forget tomorrow
我无法忘记明日 
When I think of all my sorrow
当我想到自己的哀愁 
When I had you there, but then I let you go
我拥有了你,却又让你溜走 
And now it's only fair that I should let you know
现在我只想让你知道 
What you should know
一些你该知道的事 

I can't live, if living is without you
我活不下去,如果生命中失去了你 
I can't live, I can't give anymore
我活不下去,我再也无法付出 
I can't live, if living is without you
我活不下去,如果生命中没有你 
I can't live, I can't give anymore
我活不下去,我再也无法付出]

评论
热度(1)

© 叶小倩Luna | Powered by LOFTER